piątek, 19 czerwca 2015

Szukajcie mnie pod innym adresem!

Moi mili, moje kochane <3

Nadszedł ten moment, w którym uznałam, że w życiu trzeba iść dalej, rozwijać się i podążać za swoimi marzeniami. Porzuciłam tego bloga. Mimo, że wiele z Was zaglądało tu od czasu do czasu, uznałam, że kosmetykovo to już nie dla mnie, to za mało a przecież potrafię i mogę więcej..

Skończylam studia, zaczynam nowy rozdział życia, więc postanowiłam zmienić wiele, także w sferze blogowej. Jednak nie smućcie się kochani, jestem z Wami :)

Pisząc to, nie rzucam słów na wiatr. Jeżeli nadal jesteście ciekawi moich opinii na temat kosmetyków i innych (poszerzyłam swoją działalność) zapraszam na mojego nowego bloga:


Nie zabraknie wam recenzji kosmetyków, swatchy, lifestylu i ciekawych inspiracji ;) Zachęcam do odwiedzania i śledzenia na portalach społecznościowych, do których odnośniki znajdziecie na nowym blogu ;)

Do zobaczenia w nowej, lepszej wersji :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za Twój czas i chęć przeczytania moich notek :)
Każdy komentarz sprawia mi wiele radości i z pewnością nad każdym z nich przystanę, uśmiechnę się i radośnie odpowiem :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...