niedziela, 30 grudnia 2012

Wyniki pierwszego rozdania :)

Witajcie dziewczyny! :)
Kochane moje, nie spodziewałam się, że pierwsze rozdanie zgromadzi aż tyle chętnych i aktywnych uczestniczek, bardzo zmobilizowałyście mnie do zrobienia kolejnego rozdania w najbliższym czasie ;)


Przyszedł jednak ten moment, na który wszystkie zapewne bardzo długo czekałyście..

OGŁASZAM WSZEM I WOBEC, ŻE ZWYCIĘŻCZYNIĄ ROZDANIA ZOSTAJE....


Anuszka13, gratuluję! :)
Do 2-go stycznia, do północy czekam na maila od Ciebie :)


! UWAGA UWAGA !
:) Ewa Beyb
:) Camille
:) Serenitka B
:) Garfield
Na Wasze maile, dziewczyny, także czekam, bowiem przygotowałam dla Was tzw. nagrody pocieszenia :)

5 komentarzy:

  1. ooo, jak mi miło :)
    bardzo się cieszę i już nie mogę się doczekać, co będzie niespodzianką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni! Bardzo mi miło, że też się załapałam na niespodziankę :) Już idę pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo dziekuję za nagrodę pocieszenia ! :))
    Rozumiem, że pisac na maila jo.golian@gmail.com ??
    W takim razie juz piszę ; p

    Ewa Beyb.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! świetnie :D
    grranatwplecaku@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za Twój czas i chęć przeczytania moich notek :)
Każdy komentarz sprawia mi wiele radości i z pewnością nad każdym z nich przystanę, uśmiechnę się i radośnie odpowiem :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...