środa, 16 maja 2012

Pierwsze rozdanie u Dagusi :)

Hej hej ^^
Wiem, że ostatnio informuję tylko o konkursach, rozdaniach i TAGach, ale to wszystko przez brak weny na robienie zdjęć produktom, mam tego tyle że nie wiem za co zabrać się najpierw, poważnie! Ale już niedługo, dajcie mi czas do poniedziałku max... Jutro postaram się napisać coś kosmetycznego ^^

Wracając do sedna tej notki, chciałam Was zachęcić i poinformować o super rozdaniu u Dagusi KLIK!!
Dziewczyna robi swoje pierwsze blogowe rozdanie, a widzę, że zorganizowała wszystko bardzo ładnie i składnie, nagrody aż się proszą, żeby je dostać ^^

W skład paczki wchodzą:


- lakier do paznokci- Delia kolor pudrowo-różowy nr 12- NOWY
- lakier do paznokci Sensique Exotic Flowers nr 242 biały ze złotym shimmerem- NOWY (zdublował mi się)
- lakier do paznokci  Essence Color and go nr 50 Irreplacedable- raz użyty ( lakiery Essence nie są na moje nerwy a Wam się na pewno się spodoba bo jest śliczny ) kolor beżowy ze złotymi drobinkami- świeży:) 
- tusz do rzęs Eveline Volumix Fiberlast - raz użyty (pytałam czy mogę dodać- wyraziłyście chęć)- świeży :)
- błyszczyk do ust koralowy Smart Girls Get More- NOWY
- bransoletka- grafitowa NOWA
- zawieszka charms w kolorze starego srebra kształt KOLIBEREK- NOWA
- spinka do włosów Kwiatek- taka sama jak moja tylko w ładniejszych kolorach :d- NOWA
- naklejki na paznokcie AVON- NOWE
- naklejki na paznokcie kolorowe- NOWE
-naklejki na paznokcie diamenciki- NOWE
- skarpetki do balerinek (ostatnio wzbudziły furorę więc kupiłam i dla Was) czarne z koronkowym przodem rozmiar 35-40 czyli uniwersalny ;) - NOWE
- zapachowa saszetka do szafy- Magnolia- NOWA
- próbeczki (krem, maseczka do włosów, żel pod prysznic)
- próbeczki perfum z Avonu- niewidoczne na foto ;)

(Słonko, pozwoliłam sobie użyć Twojego spisu, chyba się nie pogniewasz? :P)



Szczerze polecam Wam to rozdanie, bierzcie udział i nie traćcie czasu :) Nie dość że nagrody są super to i sama osoba prowadząca bloga jest warta poznania ^^

A teraz uciekam spać, bo jutro ciężki dzień w pracy i na uczelni... Kolorowych!! :)


3 komentarze:

  1. dziękuję Ci kochanie ♥♥ nie gniewam się można używać wszystkiego z wpisu rozdaniowego :) cmok cmok ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Mam nadzieję, że wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za Twój czas i chęć przeczytania moich notek :)
Każdy komentarz sprawia mi wiele radości i z pewnością nad każdym z nich przystanę, uśmiechnę się i radośnie odpowiem :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...