sobota, 31 marca 2012

Original Source raspberry & vanilia shover- Zapach budyniowego nieba

Moje drogie czytelniczki!! Opuściłam Was na tydzień, wiem, przepraszam.. Obiecałam odzywać się do Was częściej, jednakże.. miałam dużo ciężkich spraw na głowie. Egzamin teoretyczny na prawo jazdy (ZDAŁAM! :D), teraz mam mamę w szpitalu, więc cała chałupa jest na mojej głowie... Jest ciężko, zważywszy na fakt, że mam autystycznego brata... Ale daję radę. I niestety, nie jest to Primaaprilisowy żarcik :C

Kochane, dzisiaj chciałam opowiedzieć Wam o żelu Original Source o zapachu waniliowo-malinowym. Madre kupiła go jakiś czas temu wraz z czekoladowo- pomarańczowym cudem. Ten jednak żel urzekł mnie z milion razy bardziej niż poprzednik.

Podobnie jak w przypadku chocolate & orange, wyraźnie widać poziom zużycia produktu. Butelka jest antypoślizgowa, poprzez chropowatą powierzchnię, więc nie musimy się martwić, że nam ucieknie :) I co, jak co, ale ten zapach... Mmmm, kochane, coś pięknego! :D

Trudno się opisuje dwa żele tej samej serii na jednym blogu tak, by nic się nie powtarzało. W każdm razie waniliowo malinowy żel również nie sprawia wrażenia sklejania dłoni, pieni się z deczka lepiej niż czekoladowy braciszek, ale wciąż nie ma fajerwerków... Na pewno powiedzieć mogę, że jest bardziej wydajny! ;)

WADY:- Troszkę za słabo się pieni
- Średnio wydajny

ZALETY:
- Ciekawe opakowanie
- Cudowny zapach
- Zapach zostaje na ciele
- Odpręża, relaksuje, lekko nawilża
- Widzimy, ile żelu jest w opakowaniu
- Dzięki silikonowej uszczelce żel nie wycieknie
- Naturalne ekstrakty
- Producenci dbający o środowisko

CENA:
6,99 zł/ 250 ml - Korzystna!

I co Wy na to? Zachwycone? Czy jednak nie przepadacie za malinowym budyniem tak mocno, jak ja? :)

21 komentarzy:

  1. Gratuluję zdanego egzaminu! :)
    Ja raczej nie przepadam za budyniowym zapachem maliny. Kurcze, kuszą mnie te żele pod prysznic. Jak tak dalej pójdzie i będę ciągle o nich czytać to pewnie i się skuszę ;)
    Trzymaj się kochana! Po burzy zawsze wychodzi słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;))
    Nie mialam tego kosmetyku jeszcze ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje :) i 3maj sie na pewno wszystko sie ulozy :) ja o dziwno nie mialam zadnego zelu z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję prawka! Mam nadzieje, ze i z praktyka bedzie podobnie ;* Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo Gratulacje :))
    Zapraszam do mnie , Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice blog you have here. I am now following you. Hope you do the same back. Thanks

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki , ja muszę kupić jakiś z tych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygląda, powodzenia z bratem ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam parę kosmetyków z tej firmy, ale poza zapachem żaden mnie nie zachwycił. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I like the colour: soft pink like strawberry ice cream;) Nam nam nam.

    Wanna follow each other? I start now;)

    Kisses from Berlin

    www.amihipnow.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, z tej serii miałam płyn do kąpieli o zapachu mięty z czekoladą : )
    jeśli jeszcze nie próbowałyście to polecam, bo zapach jest niesamowity, mimo tego,że ogólnie kosmetyk mało wydajny
    dodaje do obserw. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje zdania teorii ;) te żele średnio mi odpowiadaja... zapachowo też nie sa rewelacyjne, a jak na swoja cene wole kupic inne, np z isany olejkowy zel pod prysznic jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie, dlatego zapraszam Cię do dalszej zabawy :)
    http://zielone-serduszko.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś! A ja wczoraj tak sobie myślałam co z Tobą i aż chciałam pisać. :)

      Usuń
    2. Wracaj, wracaj bo mi tęskno :) :*

      Usuń
  14. A ja wlasnie kupilam go wczoraj :D Ciekawe jak sprawdzi sie u mnie... gratuluje zdanego egzaminu, powodzenia z bratem i zdrowka dla Mamy zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej super blog zapraszam do mnie na rozdanie obserwuję licz na rew

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje zdania na prawo jazdy.:) chyba się na niego skusze. Dodaję do odserwowanych i zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten żel - cudownie pachnie!! :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za Twój czas i chęć przeczytania moich notek :)
Każdy komentarz sprawia mi wiele radości i z pewnością nad każdym z nich przystanę, uśmiechnę się i radośnie odpowiem :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...